piątek, 4 listopada 2016

Pora na zmiany

O tym, że nic się tu ostatnio nie dzieje widać już na pierwszy rzut oka. 
Fakt, że jestem za to odpowiedzialna - przepraszam.

Nie wiem czy jest to spowodowane ilością obowiązków, czy bardziej tym, że ostatnio gra trochę zaczęła mnie nudzić...


Tak czy inaczej, blog czekają nowe zmiany.

To jak one będą wyglądać będzie można przekonać się za kilka dni.
Szykuje się również nabór do redakcji oraz konkurs.

Dziękuje wszystkim Wam, którzy tu zaglądacie mimo braku aktywności na blogu.
Do następnego postu!

7 komentarzy:

  1. Zaglądam tu codziennie z nadzieją, że blog wróci do poprzedniego stanu i w końcu wczoraj... jest jakiś post a co za tym idzie szansa na odbudowę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! W końcu reaktywacja (: Ugh, chciałabym być w redakcji, więc może...? I konkurs! Serio, tak się cieszę, zaglądałam tu prawie codziennie mając nadzieję, że będzie powrót...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mugi, nie chcę być niemiła, ale ten nagłówek jest - jak dla mnie - niezbyt zachęcający. Będzie może konkurs na nagłówek?
    Tak PS: Świetnie, że blog 'powraca' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie - zima już za pasem, a czekoladowych Mikołajów w sklepach full, więc zbrodnią byłoby aby na blogu ciągle trwała jesień ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! :) I świetnie, że będzie konkurs ;)

      Usuń
  4. Cudownie, od dawna czekałam na posty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że chcesz postawić ten blog ponownie na nogi c:

    OdpowiedzUsuń