wtorek, 8 listopada 2016

Nowe Boskie?

Jako, że promocja "Halloween w Klubie Kucyka" pomału się kończy należy przedstawić Wam następną promocję, która zawita na howrse. Po całkiem długiej przerwie wracają do howrse karty. Tym razem (po kartach jeździeckich i kontynentu) zbierać będziemy karty celtyckie, które swoją nazwą nawiązują to nowej "rasy" koni boskich - koni celtyckich. Główną nagrodą i przedstawicielem nowych boskich jest Morrigan.
Jest to klacz (więc może w przyszłości będzie można pokryć ją innym boskim), która posiada wróżbiarskie moce. Polegają one na tym, że otrzymujemy przepowiednię (5 run) i każdego dnia przy pomocy mocy wróżbiarstwa wyświetlą Nam się 3 losowe runy. Jeśli runa z przepowiedni i wywróżona runa są takie same, to ten znak zostanie podświetlony na Naszej przepowiedni.
Po ukończeniu przepowiedni otrzymasz jedną z następujących nagród:
- 1 x Krew Meduzy  
- 10 000 equus
- 1 x Kaloszki

Aby jednak zdobyć tego boskiego trzeba będzie zebrać 6 kolekcji po 5 kart każda. Nagrody za ułożenie jednej kolekcji to Zestaw Bonusowy, Łzy Afrodyty, Zestaw Posejdona, Róg Obfitości, Objęcia Morfeusza, Wyzwanie Tytanów i Upominek Hestii.



Standardowo oprócz kart kolekcjonerskich są jeszcze karty z nagrodami w których diamentowa karta skrywa boskiego Grani.



Karty można zdobywać w następujący sposób:  
- logując się codziennie do gry (2 karty na dzień)
- za trenowanie konia (maksymalnie 1 karta dziennie)
- za wygrane zawody (maksymalnie 1 karta dziennie)
- w Błyskawicznych Sprzedażach
- wymieniając duplikaty swoich kart (1 raz dziennie)
- kupując karty za kupony

 Mam nadzieję, że następną promocję wytłumaczyłem dość klarownie, jeśli jednak nie, to proszę o wyrozumiałość gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z tym blogiem.
Mordred

4 komentarze:

  1. Nie to, że coś, ale kim ty jesteś? :o
    xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że przyłącze się do pytania... XD

      Usuń
    2. Generalnie chciałem pomóc będąc źródłem screenów z wersji próbnej, a dostałem propozycje współtworzenia tej stronki. XD

      Usuń
    3. Jako, że blog odżywa i pojawiają się nowe zmiany, Mordred jest świeżym powiewem na blogu.
      Wprawdzie nic nie pisałam wcześniej, ale mam nadzieję, że jest miłą niespodzianką dla czytelników :D

      Usuń