środa, 15 czerwca 2016

Sprostowanie? Wyjaśnienie?

Dobry ;)
Wiem, że ostatnio tutaj wieje nudą, pustką itd.
Chciałabym za to przeprosić, ale aktualnie (niestety) wkuwam na egzaminy. W przyszłym tygodniu kończy się sesja więc jak tylko będę miała wszystko z głowy, na pewno napiszę jakiś post. planuję od nowa napisać post dotyczący kodów HTML (kody są dobre, ale objaśnienie już niekoniecznie) oraz zastanawiam się nad kilkoma postami o prezentacjach (nowe pomysły, jak robić).
Ewentualnie na temat hodowli coś się pojawi.


Jeśli macie jakieś propozycje o czym chcecie przeczytać, to proszę dajcie znać w komentarzach.
A i jaki konkurs byłby mile widziany - kolejna edycja Mitu o stworzeniu, może jakiś plastyczny albo fotograficzny? Czekam na Wasze propozycje :)

Na chwilę obecną to tyle z mojej strony
Do następnego postu :D
mugi-chan

26 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie wzięła udział w jakimś konkursie plastycznym, ale takim manualnym, nie komputerowym ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najlepsze były konkursy dotyczące szukania ukrytych linków, tylko tym razem dobrze by było zrobić 2 Ukryte Strony, byłoby więcej zabawy :) Poradniki o prezentacjach zawsze się przydają :) Powodzenia na egzaminach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie przydatny byłby poradnik i HTMLu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy pszegladalam strony druzyn znalazlam jakies dziwne oznaczenia
    https://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=28564690 co one znacza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze to PG danego konia, drugie to jego UM wrodzone.

      Usuń
    2. A takie oznaczenia?
      http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=28591086

      Usuń
    3. Anonimowy 1 , zle to PG + ujezdzenie , Anonimowy 2 , to przyrost danych pg np. 3,4,6 i tp. w ten sposob wybieraja naj konia.

      Usuń
  5. Myślę, że jeśli chcesz robić poradnik o prezentacjach to o czymś konkretnym. Chętni poczytałabym kilka postów po kolei z różnymi pomysłami. Jeśli umiesz to byłabym wdzięczna za poradnik do prezentacji z przesuwanymi ramkami w pionie i w poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrym pomysłem byłoby też opisanie jak wylicza się przydatne rzeczy w howrse typu: um wrodzone źrebaka, PG źrebaka, um maxymalne itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś program chyba do tego jest

      Usuń
    2. O obliczaniu UM końcowych już kiedyś pisałam tu: alter-mugi.blogspot.com/2013/12/obliczanie-um-koncowych.html
      Chociaż przyznam szczerze, że dużo łatwiej jest skorzystać ze specjalnego kalkulatora (strona na której był umieszczony już nie istnieje, ale jak tylko go znajdę to podeślę link).

      Co do UM wrodzonych i PG źrebaka to nie ma na to wzoru ponieważ jest to obarczone prawdopodobieństwem. Kilka źrebaków z tych samych rodziców o 100 BLUP mają różne PG i UM wrodzone ponieważ decyduje o tym losowość.

      Usuń
  7. Ja znalazłam taki:
    http://craxor.free.fr/crixorcluwb/skillor.m.php#calcul4
    Ale nie ma dokładnie podanego tylko w przedziale od min do max

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie byłoby, gdyby dodawane tu były - tak jam kiedyś - spoilery :) Myślę, że dobrym pomysłem jest też poradnik HTML :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plastyczny konkurs, plastyczny! Najlepiej z podziałem na prace komputerowe i takie na kartce ;) co do fotograficznego, to zależy,jaki byłby dokładnie temat...

    OdpowiedzUsuń
  10. UDANYCH egzaminów! No i propo konkursów to wszystkie, wszystkie! A może konkurs z... czymś na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  11. A napiszecie kiedy kończy się ban za multi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być informacja. Chyba, że wcale nie będzie. Ja to mam różowe scenariusze.

      Usuń
    2. chyba się nigdy nie doczekam ):

      Usuń
  12. Mogłabyś zrobić poradnik na temat prezentacji z ruchomymi ramkami? Wg tego nie ogarniam xd A konkurs to plastyczny byłby fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, ile to już nie ma postów?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktos zyje na tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie nikt mi nie odpisze, bo ostatnio wieje tu pustkami (a wielka szkoda)...
    W każdym razie, mam pytanie co do grafiki. Zrobiłam awatar w GIMPie na przeźroczystym tle. Howrse wymaga ode mnie zamienienia tego pliku na PNG lub JPEG (albo GIF, ale to nie jest gif). Wyeksportowałam ten plik i już jest w odpowiednim formacie, ale gdy 'wrzucam' go na Howrse robi mi się białe tło. Co mam zrobić, żeby mój awatar miał przeźroczyste tło.
    Nie wiem czy ktokolwiek to przeczyta i czy cokolwiek zrozumie (jestem człowiekiem ułomnym, nie potrafię pisać komentarzy, które nie wyglądają jak jeden wielki chaos .-.), ale z góry dziękuję (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nieważne (: Zapisywałam w JPEG, a powinno być w PNG.
      (Tak jak napisałam powyżej, nikt mi nie odpisze, więc nikt też tego nie odczyta, ale nieważne :p)

      Usuń
    2. Ja tu ciagle zagladam majac nadzieje , na krotki odzew czemu tak dlugo postow nie ma. Rozumiem brak czasu u tp. No , ale mozna chociaz cos napisac w stylu , ze na blogu przez jakis czas nic nie bedzie :/

      Usuń