sobota, 12 listopada 2016

Konkurs na nagłówek

Zima powoli już się zbliża, Gdzieniegdzie śnieg już leży, więc pora aby odwiedziła również nas!
Z tej okazji ogłaszam

Konkurs na zimowy nagłówek

Wymagania
Nagłówek powinien:

  • mieć wymiary: 1200x400 px (może być trochę większy, ale powinien zachować proporcję),
  • powinien posiadać jakiś element związany z końmi lub howrse,
  • musi być związany z zimą lub świętami,
  • zawierać adres lub nazwę bloga,
  • i co najważniejsze - być estetyczny,


Program jakiego użyjecie do stworzenia nagłówka jest w pełni dowolny.


Gotowy nagłówek musi być zapisany jako .jpg lub .png.


Linki do prac wklejacie w komentarzach. Aby zdobyć link do pracy, musicie ją wcześniej zahostingować przykładowo za pomocą strony tinypic.com lub zapodaj.net).

Jeśli będziecie mieć problemy z hostingowaniem nagłówka, to można go wysłać bezpośrednio na naszego maila alter-mugi@prokonto.pl jako załącznik. Prosimy tylko o informację w komentarzu, że został wysłany.


Nie zapomnijcie o podaniu swojego nicku z gry!


Na nagłówki czekamy do 1.12.2016 r - po tym czasie zostanie stworzone głosowanie na najlepszy nagłówek.

Nagrody:
I miejsce -Zestaw Harmonii
II miejsce - Zestaw Posejdona
III miejsce - Krew Meduzy


10 komentarzy:

  1. Super! Czekałam na konkurs na nagłówek. Fajnie, że jest tak dużo czasu.
    Aha, mam pytanie: czy nagłówek może mieć transparentne tło? Wydaję mi się, że teak, ale wolałabym się upewnić (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek jak najbardziej może być transparentny :D

      Usuń
  2. Uhu, to ja się na to pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mugi! A ja już myślałam, że to koniec z tym blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się coś skleić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://zapodaj.net/ee443f4705a7b.jpg.html

    Na howrse Safonka

    OdpowiedzUsuń
  7. http://i66.tinypic.com/2rhbmtg.jpg
    Login: olo 500

    OdpowiedzUsuń