czwartek, 10 lipca 2014

Jak wstawić kursor na prezentację.

Jesteście zapewne ciekawi jak to jest, że niektórzy gracze mają różne kursory na prezentacji. Przyznam się szczerze, że na początku uznałam tą instrukcję za banalną, aż do czasu gdy okazało się, że żadna ze znanych mi metod wstawiania kursorów nie działa. Już myślałam, że to zadanie mnie przerosło, ale chyba mam jakieś rozwiązanie. Zapraszam do instrukcji :)
Na chwilę obecną kursory są bardzo proste i zwyczajne, ale nie spocznę dopóki nie rozgryzę jak wstawić takie z obrazkiem!

Na początek swojej prezentacji należy wstawić ten kod:
<div style="cursor: ♥">
Oraz na końcu:
</div>
Powyższy kod odpowiada za zmianę kursora. Ale nie jest to zaraz takie proste :P
W miejsce ♥ należy wstawić odpowiednią nazwę kursora. 
Na poniższym screenie jest moja prezentacja. Fragmenty kodu podkreślone na niebiesko zostały pokazane powyżej. 



Wszystkie nazwy które do tej pory rozgryzłam przedstawiam w poniższej tabelce:
Nazwa
Strzałka default
Rączka  pointer
Pomoc help
Niewykonalne not-allowed
Celownik crosshair
Ładowanie wait
Brak none

Na chwilę obecną zostawiam Was tylko z tymi kursorami. Gdy będę już wiedziała jak zmienić je na inne, niestandardowe, na pewno napiszę o tym :)
mugi-chan

Edit:
Już mam! Niedługo napiszę jak zrobić swój własny kursor na prezentacji!

8 komentarzy:

  1. U mnie to nie działa.
    Proszę o pomoc,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno działać. Sprawdziłam wszystkie kody i u mnie działały.
      Mogłabym prosić o przesłanie do mnie kodu HTML (na pocztę)? Inaczej nie potrafię stwierdzić gdzie jest błąd.

      Usuń
    2. Już działa.
      Sama znalazłam błąd.
      Nie wstawiłam pod koniec tego diva czy coś.
      I błąd się sam rozwiązał.
      Bardzo pomocny ten poradnik.

      Usuń
  2. Fajnie że można coś takiego zrobić na howrse

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej tu były jeszcze kursory z końmi..
    Gdzie są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ten post :)
      Tutaj są kursory z końmi:
      alter-mugi.blogspot.com/2014/07/niestandardowe-kursory-na-prezentacji.html

      Usuń
  4. Świetnie działa!!!!!!!!!!! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy przy prezentacjach HTML kursor też powinien działać? Wstawiłam tak, jak napisałaś i nic :c

    ~alicze

    OdpowiedzUsuń