środa, 7 maja 2014

Zaginione pegazy

Ostatnio spotkałam się z dziwną sytuacją.
Podczas Parady koni zostały wprowadzone nowe wyglądy koni. Wielu graczy miało z tym problem ponieważ wyskakiwały różne błędy. U jednych osób konie nie były wcale widoczne, inni mieli tylko grzywy, albo nie było miniaturek. Wszystkie te sytuacje były alarmowane na rozgrywce, więc administracja to naprawiła. Gdy myślałam już że wszystko jest w porządku, postanowiłam zrobić przegląd koni. Mam u siebie kilka koni które dotychczas były pegazami. Nie usuwałam im skrzydeł dlatego tym bardziej zaintrygowały mnie aby dokładniej je sprawdzić. Na stronie konia jasno było napisane że to zwykłe konie (lub kuce, w zależności od gatunku). No i pojawiło się pytanie: gdzie są skrzydła? Podczas wielu promocji jest możliwość usunięcia skrzydeł pegazom, ale wtedy konie otrzymują jakiś bonus. Te też miały. Szkoda tylko że to bonus od Krwi Meduzy.


Sprawa była dla mnie na tyle dziwna że zgłosiłam ją na kontakt. Oczywiście dostałam wiadomość. Całkiem miłą, nie powiem że nie :)

Krew Meduzy wymieniona w odpowiedzi rzeczywiście trafiła na moje konto.

No a koniom pozostał bonus :D

Sprawdźcie u siebie, bo być może też macie jakieś konie, które powinny być rożkami lub pegazami.

mugi-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz