piątek, 2 maja 2014

Ekwipunek po zmianach - ukrywanie i odzyskiwanie

Od zmian w ekwipunku pokazuje on nam się na koniach. Można się do tego przyzwyczaić ale nie trzeba bowiem jest taka fajna opcja wyłączająca go. Oczywiście ekwipunek zostaje na koniu ale my go nie widzimy.

Aby wyłączyć widoczność ekwipunku należy wejść na Moje konto, a następnie odznaczyć Pokaż ekwipunek koni oraz kliknąć na Edytuj moje konto. W ten sposób ekwipunek nie będzie już widoczny.

Dlaczego warto go wyłączać? Niestety nie każdy koń ma poprawnie dobrany ekwipunek, na co my nie mamy wpływu. Mnie to dosyć irytuje dlatego mam wyłączoną tą opcję i gra mi się dużo przyjemniej.


Gdyby zdarzyło się tak, że ekwipunek jest nieodpowiednio dostosowany do konia, tak ja widać obok, bardzo łatwo to naprawić. Wystarczy odznaczyć opcję opisaną powyżej i zapisać, a następnie zaznaczyć o ponownie zapisać. W ten sposób ekwipunek "się naprawi".
A co z odzyskiwaniem ekwipunku?
Niestety owijki, nauszniki i czaprak są nieodzyskiwalne. 
Możemy odzyskać tylko siodło i uzdę. W tym celu należy zakwaterować konia w ośrodku jeździeckim oferującym ekwipunek do danej specjalizacji. Następnie klikamy na jakiś element ekwipunku, który posiada nasz koń i tam w zakładkach siodło i uzda zaznaczamy ekwipunek 2**.
Jeśli chodzi o ekwipunek z Zestawu Posejdona, to nie da się go odzyskać. Niestety nie mamy też możliwości zamienić go na coś innego. 
mugi-chan

Edit:
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Dzisiaj (3.05) jedna ze znajomych uświadomiła mi, że przy zmianie ekwipunku tracimy to co miał wcześniej nasz koń. Czyli siodło które miał ubrane nie wraca do naszych zapasów gdy zamieniamy je na inne. (Gdzie się podziała logika w tej grze?)

1 komentarz:

  1. Ciekawy post :-). W ogóle blog ciekawy. Nie dawno o nim usłyszałam i powiem szczerze, bardzo jest on przydatny. Ciekawe informacje, nowości. Nie to co ILH, które po prostu wariuje :c. Jeśli chodzi o te zmiany w ekwipunku, to cieszy mnie to, że można zmieniać ustawienia, bo coś czuję, że powoli ta widoczność ekwipunku zaczyna mnie wkurzać ^^.

    OdpowiedzUsuń