czwartek, 26 grudnia 2013

Przepis na wysokie miejsce w rankingu popularności

W zasadzie nic takiego jak przepis na ranking nie istnieje. W grze można znaleźć całkiem sporo osób oferujących taki przepis za drobną zapłatę. Prawda jest taka, że ten przepis to zbiór wskazówek, jak można podnieść się w rankingu. W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się nimi z Wami.


Gdy wchodzimy w zakładkę z rankingiem popularności, na pierwszym miejscu znajduje się osoba (zazwyczaj) będąca na pierwszym miejscu w rankingu ogólnym. Nie ma co się tutaj dziwić. Każdy jest ciekawy jak wygląda konto osoby o tak wysokim miejscu. Idźmy dalej. Pierwsze parę miejsc jest zajęte przez osoby, które coś osiągnęły i grze i znajdują się wysoko w różnych rankingach. Sytuacja identyczna jak przy miejscu pierwszym. Jeśli się przyjrzymy dobrze, to znajdziemy kilka osób, które niczym się nie wykazały (w sensie, że są dosyć nisko w innych rankingach). Automatycznie nasuwa się pytanie czemu?
Część osób są tak wysoko tylko raz na jakiś czas, ale zdarzają się też wyjątki, które figurują naprawdę wysoko przez dłuższy czas. Co takiego więc robią?

Najłatwiejszym sposobem zdobycia popularności jest forum. W szczególności rozgrywki.
Osoby udzielające się tam dużo i często są kojarzone. Wielu graczy wchodzi im pogratulować, ponieważ podoba im się to co napisali lub odpowiedzieli na pytanie. Bardzo dobrym "łapaczem wejść" jest awatar informujący o konkursie. Wiele osób wtedy zagląda na profil takiej osoby.
Niestety często na forum można znaleźć wątki typowych nabijaczy. Treść takiego wątku zazwyczaj wygląda następująco:
Dostałem wiadomość od gracza (login na PW)[aby przekonać nas że to prawda]. Twierdzi on że moja prezentacja [wymienienie jednego lub więcej powodów do zgłoszenia czyli np. zawiera treści drastyczne, jest nieodpowiednia dla dzieci, narusza tematy tabu typu rasizm, religia, śmierć itp.]. Czy mogą mi za to odjąć karmę? [Lub:] Czy ma rację i powinienem ją zmienić? [Albo coś jeszcze innego sugerujące wejście na prezentację].
Takim graczom, forumowicze raczej szybko dają do zrozumienia że nie będą nabijać im popularności. Mimo to i tak zawsze ktoś sprawdzi :)
Kolejnym elementem łapania popularności są gratulacje. Niestety trzeba włożyć w to trochę wysiłku. Osoby,
którym pogratulowaliśmy raczej odwdzięczają się tym samym co przyczynia się do wzrostu naszej pozycji w rankingu popularności. A w końcu o to nam chodzi.
Bardzo częstym zjawiskiem są awatary proszące o wejście na prezentację. Tak jak wspomniałam już wcześniej awatary informujące o konkursach są bardzo dobrym "łapaczem" :) Dobrą sprawą też jest reklama na awku informująca o tym co można znaleźć na profilu.
Kolejną formą zachęcenia są też chwytliwe imiona koni wystawionych na sprzedaż. "U mnie konkurs", "Nabór w hodowli X" lub jeszcze coś innego zachęca osoby zainteresowane takimi rzeczami. Najgorszą możliwą rzeczą jest wystawienie na sprzedaż koni o imieniu "Usuwam konto" itp. Ludzie zasypują Was prośbami o coś, później wyzywają Was od oszustów, bo nie usuwacie konta. Takie akcje faktycznie zwiększają popularność, niestety tylko na krótką chwilę i przynoszą sporo nieporozumień. Osobiście uważam że ta metoda jest nie warta zachodu.


Zapewne jest jeszcze więcej metod zdobywania popularności o których nie wspomniałam. Jeśli znacie je i chcecie się nimi podzielić - piszcie w komentarzu :)
mugi-chan

6 komentarzy:

  1. Jak były Ptakowe konie wędrowne była Goura co się ją dostawało za gratulacje.Wtedy był też wątek na wydarzeniach do wymiany gratulacjami.Można było podnieść sobie popularność,bo gracze chętnie gratulowali innym.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to zawsze robię tak, że wchodzę w R. popularności, losowo wybieram kilka osób znajdujących się w czołówce, wchodzę na ich profil i gratuluję tym co im pogratulowali, takie osoby często się odwdzięczają. W wakacje robiłam to przez kilka godzin i następnego dnia byłam 50 któraś, jeśli nie mamy aż tyle czasu można korzystać z mojego sposobu, ale mniej aktywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam przez jeden dzień to samo, ale teraz nie mam już czasu.
    I w ogóle post jest bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja porostu gratulowałam najpierw wszystkim, którzy mi gratulowali. Później z połowy rankingów głównych brałam wszystkich graczy do 20 miejsca. Następnym etapem było gratulowanie ludziom, którzy odwiedzili stronę gracza prędzej niż ja (pierwsza osoba z góry na liście osób, które nam pogratulowały). Jednak pewne osoby są aktywne, gratulują cały czas, więc wiadomo: nie da się dwa razy złożyć komuś gratulacji. Tak więc: brałam się za znajomych osób, których gdzieś tam napotkałam. Czasami byli to właściciele koni w rankingu, osoby mające urodziny, na forum.... Takim sposobem zajęłam 10.08.2014 10 miejsce ! (męczące, ale opłaca się) :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w imionach koni misałam ODDAM 2 KUPONY ;D

    OdpowiedzUsuń